Goed overzicht van aanbieders en nog 20 euro extra cashback

Eenvoudig overzicht van de aanbieders en nog 20 euro cashback bij het afsluiten van het abonnement.

Eenvoudig bestellen

Eenvoudig bestellen

Voor de zoveelste keer heel tevreden

Heel eenvoudig en compleet overstappen

Perfect!

Snel en goed!

Komt snel tot een goede vergelijking tussen verschillende providers

Altijd goed via breedbandwinkel

Super geregeld

Mooie aanbieding, super makkelijke overstap

snel en effectief!

Mijn variant van internet aansluiting was via de normale portals niet eenvoudig te vinden. Alleen vaste telefonie en Internet zocht ik. Kon alleen met TV en daar zat ik niet op te wachten. Hier was het met een paar klikken bij voor elkaar!

Automatisch overstappen mislukt vanwege andere naam

Omdat mijn naam iets anders is geschreven is de automatische overstap (opzeggen van vorige provider en aansluitend starten nieuw abonnement) mislukt waardoor ik nu moet gaan regelen dat ik niet 2 dagen zonder internet zit. Hier heb ik natuurlijk geen zin in.

Ik ben heel tevreden over Breedbandwinkel.nl

Ieder jaar ontvang ik een mail om me eraan te herinneren dat mijn contract afloopt en of ik een nieuwe aanbieding wil. Dat is ideaal, op die manier heb ik al veel geld bespaart.

Goede deals, goede website

De deals zijn zeer concurrerend en met de cashback optie ben je zeker goedkoper uit. Website werkt prima.

Nu al voor het 3e achtereenvolgende jaar gebruik gemaakt van Breedbandwinkel.nl

Nu al voor het 3e achtereenvolgende jaar gebruik gemaakt van Breedbandwinkel.nl, net alleen voor Internet, maar ook voor de Sim-only van de kinderen.

Altijd de beste prijs en goede service.

Overstappen, nieuwe abonnement, vergelijken, beste prijs, cashbacks. Je hoeft alleen jouw eigen bankrekening nog in te vullen en alles is geregeld. Gebruik het nu al jaren en al jaren dik tevreden.

Breedbandwinkelwerkt goed, echter KPN gaat moeilijk

Breedbandwinkelwerkt goed, echter KPN gaat moeilijk.

mijn ervering ivind leuk

ja

Snel verwerkt

Super snel een nieuw abonnement aangevraagd.

Betere service bij aansluiten

Misschien vooraf duidelijk communiceren waar breedbandwinkel bij kan helpen bij het aansluiten ipv standaard naar KPN te verwijzen, en waar niet. Breedbandwinkel lijkt niet helemaal te kunnen vermelden of een aansluiting heeft plaats gevonden. Als dat zo is, is het niet anders, maar communiceer dat ook vooraf duidelijk. In principe stuurt breedbandwinkel de consument door naar KPN die voor de rest alles dan doet en ontvangt het daarvoor een commissie van KPN. In ruil daarvoor krijgt de consument en gratis Pathe film.

perfect

goede deal en loopt soepel

makkelijk en overzichtelijk

Ik was aan het rondkijken om te besparen op abonnementen en vond goede opties bij de breedbandwinkel. Heb er een gekozen en de beloofde acties zijn goed uitgevoerd en ben overgestapt naar een andere provider.

Snel en makkelijk geregeld!

Via Breedband winkel internet only van Odido besteld. Erg makkelijk en snel geregeld. De prijs is gelijk als bij andere sites, echter bij breedband winkel een extra cashback van 20,- en een Pathé voucher van 4,99 erbij, Top!

Duidelijke site, fijne aanbiedingen.

Bonus

Ik ben in januari via jullie bij online terecht gekomen. Ik zou 20 euro bonus krijgen maar heb tot op heden nog niets gezien. Wanneer gaan jullie dat uitbetalen?

Vriendelijk

Vriendelijk en aardig behandeld.

overzichtelijk site

Overzichtelijk site, makkelijk

Helemaal super

Mijn ervaring met Marjo was perfect

Noordeindseweg 228 C

2651LK Berkel en rodenrijs

0800 - 0160

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende providers heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 20 jaar ervaring, ruim 600.000 klanten en 89 Servicepunten in het land is Breedbandwinkel de overstapspecialist in Nederland!